Home
Projecten
Contact
Posthuma
Home
Toepassingen
Projecten
Nieuws
Contact

PROJECTEN

Mokum Boot

Mokum Boot verhuurt sloepen in Amsterdam. Stoere elektrische comfortabele sloepen in Amsterdam. Voorzien van een electrisch pakket van Posthuma Electric. geniet van een vaartocht over de grachten met een sloep van Mokum Boot!

Pont over de Spaarne in Haarlem

In Haarlem vaart een fietspont. Deze pont vaart met een electrisch pakket van Posthuma Electric.

Meer over de pont kunt u lezen op de site van de gemeente Haarlem

Fluistervaren rondom Keukenhof

Heerlijk rustig genieten van de eindeloze bollenvelden rondom Keukenhf in een elektrisch aangedreven fluisterboot. De boten varen milieuvriendelijk en nagenoeg geruisloos door het prachtige Hollandse landschap. De elektrische boten zijn speciaal geschikt om door smalle en ondiepe slootjes in de omgeving te varen. De vaartocht duurt 45 minuten en staat garant voor mooie foto's!

Posthuma Electric levert het energie-pakket in de fluisterboten van de Keukenhof.


Canal Hopper:

De Canal Hopper is in Amsterdam een unieke vorm van vervoer door de stad. Een lijndienst met boten die door de grachten varen. Gezien de intensieve inzet van de Canal Hopper, worden er een aantal eisen aan het batterij-pakket gesteld. Posthuma electric heeft door Centurion Akku in Roermond een aparte serie batterijen laten ontwikkelen voor deze sloepen. Deze batterijen worden geleverd met een Full-Service contract met een looptijd van 5 jaar. Voor meer informatie over de Canal Hopper kunt u hier klikken.

ElektroSloep:
Posthuma Electric is als partner van ElektroSloep verantwoordelijk voor de inbouw van de elektrische voorstuwing en energie-voorziening. Onlangs is de tweede Langweerdersloep door ons afgeleverd. De sloepen worden standaard uitgerust met een 2,4 kW Bellmann Aquapella elektromotor en een 24V tractiebatterij. Meer informatie kunt u vinden op www.elektrosloep.nl

Molenpraam:
Bij de houtzaagmolen 'De Rat' ligt de praam die gebruikt wordt voor rondvaarten door de grachten van IJlst. De 'molenpraam' is nu nog voorzien van een dieselmotor, maar wordt binnenkort vervangen door een elektrische aandrijving. De stichting kiest voor een elektromotor omdat deze geen geluid en stank met zich meebrengt.